Bursa İmplant Tedavisi

İmplant?

İmplant, sağlam, güvenilir ve ömür boyu kullanım rahatlığı sağlayan son dönemlerin popüler uygulamalarındandır.

İmplantın avantajları nelerdir?

• Diş eksikliği bulunan bölgelerde yapıldığında çevre dişleri için de sabit köprü yapılmasına yardımcı olur.
  • Opearsyonlar, lokal anestezi uygulanarak çene cerrahları tarafından yapılmaktadır. Üst çene için 4-6 ay, alt çene için 3 ay kemiğin implantı kavraması beklendikten sonra protez yapımına uygun hale gelir.
  • Çok fazla eksik diş olduğunda çıkarılıp takılabilen damaklara alternatif olarak implant üstü protezler uygulanabilir.
  • Dişsiz hastalarda alt çenedeki hareket eden damakların sabitlenmesinde önemli bir yardımcı rolü üstlenir.
  • All-On-Four gibi uygulamalar sayesinde çok daha kısa protez imkanı (1-2 hafta)

Neden İmplantı tercih etmelisiniz?

• İmplantlar, gerçek dişlerinizin yerini mümkün olan en doğal şekilde alır.
  • Uzun süre kalıcıdır.
  • Diş, diş eti ve çene kemiğinize zarar vermez.
  • İyi bir tedavi planlaması ile köprü tedavisinde olduğu gibi sağlam dişlerinizin kesilmesine gerek yoktur.
  • İyi bir bakımla ömür boyu dayanıklılığa sahiptir.
  • Kullanımı diğer protez uygulamalarına göre oldukça konforludur.
  • Çiğneme problemi yaşamazsınız.

Diş implantları herkese uygulanabilir mi?

• Diş etleriniz sağlıklıysa,
  • Çene kemiğiniz implant vidasını taşıyabilecek yükseklik ve genişliğe sahipse,
  • Genel sağlık durumunuz iyiyse implantı engelleyebilecek bir üst yaş sınırı yoktur. 18 yaş üzerindeki herkese implant uygulanabilir.

Gençlerde kemik gelişiminin tamamlanmasının beklenmesiyle gerçekleştirilebilecek implantı, bir kere yaptırırsınız ve yıllarca farklı protezlerle kullanabilirsiniz.

Çok sigara içenler, diyabet, hipertansiyon ve kalp hastalığı gibi kontrol edilemeyen kronik hastalıkları olanlar, kanser tedavisinde baş/boyun bölgesine radyasyon uygulaması görenler, kan pıhtılaşma bozukluğu olanların mutlaka değerlendirilmesi gerekir.

Etiketler

İmplant, İmplant Tedavisi Bursa, Bursa İmplant Merkezi, Estetik Diş Hekimliği, DM Klinik